Hoeveel Is jouw kennis
als service-product waard?
“Zoek uit wat het probleem is van je potentiële klant is en maak of zoek daar een product bij
dat zijn of haar probleem oplost. Zo creëer je meerwaarde!”
Is jouw idee honderd duizend per jaar waard? Of zelfs een miljoen? Wat is jouw ‘Hoge Inkomen Compententie’? Wat is voor jou de meest optimale service product- en prijsstrategie? Wat levert het snelst en het meeste op?
Onze 4G Business filter zorgt ervoor dat je daar snel achter komt!
Of je nu een bestaande (service)product hebt, of juist een nieuwe gaat creëren, deze bijzondere en betaalbare strategiesessie zorgt ervoor dat je in korte tijd de juiste producten op de markt zet.
Jouw Niche
Voor wie ben je er?
Voordat je een product of dienst creëert dien je goed na te denken voor wie je het doet.
- Welke klanten wil je graag binnen je bedrijf hebben?
- Passen ze wel bij jouw bedrijf?
- Zijn ze kapitaalkrachtig genoeg?
- Welke demografische gegevens horen bij deze groep?
En zo nog vele vragen om te beantwoorden. Je ook andersom redeneren wanneer het product een gegeven is.
Dan ga je juist op zoek naar de niche voor wie het een oplossing is. Wanneer je jouw niche helder hebt dan kun je veel gemakkelijker jouw klanten vinden.
Jouw Product
Wat is het beste product?
Met onze unieke 4G Business Filter werken we in 4 stappen naar een dienst of product dat bij jou past als ondernemer.
Stap 1: wat zijn jouw competenties?
Stap 2: welke van jouw competenties wekken de meeste passie op?
Stap 3: voor welke van de passie competenties is er al een markt?
Stap 4: welke hoge inkomen competenties zijn het makkelijkst de markt op te brengen?
Het resultaat is dat je een product op de markt zet dat bij jouw hoge inkomen kerncompetentie hoort, waar echte behoefte voor is en waar je veel plezier aan beleeft!
Jouw Prijs
Welke prijs werkt het beste?
Er zijn verschillende prijsstrategieën en we kiezen de prijs die bij het product of dienst past. Enerzijds dien je iets te kiezen wat makkelijk verkoopt en anderzijds wil je een goed verdienend product.
Verschillende prijzen hebben een verschillende sales cyclus. Afhankelijk van je eigen financiële draagkracht kun je de juiste kiezen.
Aan de hand van onze kennis en ervaring maken we een prijsstructuur wat zowel makkelijk verkoopt als wat je in staat stelt meer te verdienen.
Jouw Time to Market
Hoe snel kun je op de Markt komen?
Heb je een (service)product gekozen dan is het volgende dat je zo snel mogelijk op de markt komt. Hoe eerder je op de markt kunt komen hoe eerder je gaat verdienen. Daarbij kun je jouw strategie in handige tactische fasen opdelen. Veel mensen realiseren het niet, maar jouw strategie kan aangepast moeten worden door je inzchten die je met kortere tactische sprintjes kunt trekken.
Wat belangrijk is:
- How kun je jouw strategie opdelen in praktische blokken?
- Wat zijn de beste tactische sprintjes?
- Kun je jouw niche alvast bewerken met een onderdeel?
- Hoe bouw je een logische volgorde op?
En zo weer nog vele vragen om te beantwoorden.
Met een tactisch product ga je op zoek naar de klant voor wie dit het snel een oplossing is. Je verdient er misschien niet de hoofdprijs mee maar je hebt wel al klanten gewonnen die daarna nog meer bij je willen kopen.
Dit is misschien een van de belangrijkste stappen in je leven. Benut het optimaal! Wij, Helena Blum en Benno Pieters staan je graag te woord. Daar zijn we voor.
Het is tijd voor actie!
Wat is de volgende stap?
Je wilt er nu achter komen of jouw idee een miljoen waard is en hoe je dat kunt aanpakken. Daarvoor hebben wij onze gratis Persoonlijke Product Strategie Sessie voor ondernemers.
Wij geven op basis van onze jarenlange ervaring aan hoe jij jouw idee naar een winnend product kunt omzetten. Vooral wanneer je een Service Product wilt maken. Door het internet kun je tegenwoordig met een laptop en een smartphone wereldwijd je service product verkopen!
De volgende stap: Vul je gegevens hiernaast in en we maken een afspraak.
Het is gratis en je hebt verder geen verplichtingen. Natuurlijk hopen we dat je een traject met ons wilt aangaan, maar dat is geen verplichting!